FAQ - Veelgestelde vragen

   Staat uw vraag er niet bij? Stuur ons een e-mail!

Bel naar Dakbeheer Kieskeurig vervolgens meld u de schade en desgewenst zijn wij binnen 24 uur ter plaatse om het probleem voor u op te lossen.

Dat heeft te maken met verschillende factoren, bij geval van stormschade is het mogelijk dat de verzekering de schade zal dekken indien u hiervoor verzekerd bent.

Bij gebruik van onze service , krijgt u achteraf altijd een factuur die het mogelijk maakt om in te dienen bij uw verzekering.

Dit is vooraf altijd moeilijk te bepalen, er moet eerst in kaart gebracht worden wat er eventueel hersteld of vervangen moet worden. Dit gebeurd altijd transparant en in overleg met de klant, waarbij ook foto’s gemaakt worden van uw dak, zodat u zelf ook een goed beeld hiervan kan krijgen.

De garantie op de werkzaamheden is vanaf 5, tot 10 jaar, dit ligt aan de werkzaamheden die verricht worden en welke werkzaamheden. Wij geven dit altijd transparant van te voren aan.

Uw dak staat altijd los van de buurman of buurvrouw, als uw het lood dus aan uw zijde laat renoveren, is uw zijde bij het lood altijd lekkagevrij.

Wanneer wij lood renoveren van een gedeelde schoorsteen zullen wij altijd de buurman of buurvrouw hiervan op de hoogte stellen zodat deze hiervan op de hoogte zijn, en eventueel er voor kunnen kiezen om mee deel te nemen hieraan.

Direct Contact